Minimiki 35 haftalık gebeyim ara ara sancı ve bel ağrım oluyor. Ayakta kalamıyorum sizler nasılsınız kızlar 🥲
Mervenur_19 Minimiki 37+3 haftalık hamileyim bende ne uyku var ne oturabiliyorum ne de ayakta kalabiliyorum. Sancılar da yoklamaya başladı, Allah sonumuzu hayır etsin 🥲🥹
Tanembebek5 Minimiki 35+6 yım ben de hafif hafif bel ağrılarım başladı açıkcası. 1 hafta daha dayanmam lazım çalısır raporum bitiyor 🤦🏻♀️
Liliales Minimiki 36+5teyim bugüne kadar çalıştım hiçbir ağrım sızım yok gayet iyiyim çok şükür inşallah böyle devam eder 😊 38+2 de doğumum olacak doğum öncesi de sonrası da güzel geçer inşallah hepimiz yavrularımızı sağlıkla kolaylıkla kucağımıza alalım
Minimiki Mervenur_19 Sizin doğum çok çok daha yakın sağlıkla yakın zamanda bebişinizi kucağınıza alırsınız inşallah ben çok heyecanlıyım☺️
Minimiki Tanembebek5 Önce kolaylıklar diliyorum sonra da 41 kere maşallah diyorum🧿😂 Çok güzel idare etmişsiniz azıcık kalmış ☺️
Mervenur_19 Minimiki aynen zaman yaklaştıkça heyecan daha da artıyor rüyalarıma giriyor artık, hepimiz sağlıkla alalım kucağımıza inşallah 🥰
Tanembebek5 Minimiki teşekkür ederim canım benim 😅😘🌸 azcık kaldı amaaa gelde bana sor EYT liler gibi gün sayıyorum 🤣
Hmry Ağrıdan kasilmadan belimin ağrısından artık günler gecmiyo çok zorlanıyorum artık 35+4 gunluguz birazdaha dayanmam laizm
Minimiki Hmry Ben de böyleyim Allah yardımcınız olsun sadece uyuyunca geçiyor ☺️ Dengemi bile koruyamiyorum geçen oturur pozisyonda şak diye düştüm. Sağlıkla dogsunlar da azıcık kaldı her şeye değer ☺️