Laviniadim Karaca61 ilk hamileliğimde de bundada mide ekşimem mide yanmam hep var gaviskon u dikiyorum kafama başka hiçbirşey geçirmiyor bende
Melekannee17 Karaca61 renni duo kullanıyorum. O yoksa da ayran ile sodayı yarı yarıya karıştırıp bunu içiyorum. Bu karışım için doktorum hem çok sağlıklı hem de mide sorununa çözüm demişti.
Karaca61 Melekannee17 hemen deneyeceğim cok teşekkür ederim soda içiyorum gerçi ama pek işe yaramıyo surubu alacam sanırım 🙏🏻
Eliyy Karaca61 kesinlikle ayran çnceden süt deniyordjm oda geçiriyordu ama ayran en iyisi ve kesin çözüm
Prensesannesi96 Karaca61 ilk gebeliğimde işkence çekmişim şimdi gaviscon kullanıyorum yedekleyip aldım hatta mutlaka kullanın ilaç çok rahatlatıyor boşuna işkence çekmeyin şurupla mis gibi almadığım gün yok ö maalesef :)
zemberekkusu Gavisvpn power action dışında bir şey geçirmiyor malesef 36. Haftaya girdim gün geçtikçe daha çok yanıyor malesef hiç bitmeyecek gibi