Kubracigimm cerosss ben çoğu kıyafetini e-bebekten aldım. Bazen hepsiburada da %30 indirime giriyor. O zaman çok güzel ürünler denk geliyor.
beyzzsenturkk cerosss e bebek cogu magazadan uygun diyebilirim kalıpları kumasları fiyatları herseyiyle sadece e bebekten alıyorum kızımın kıyafetlerini diğer markalarda ya kalıp farkı ya da yüksek fiyat farkı oluyor hello baby ürünleri kaliteli
Elisaserena bebemer_bebe İlkgunbebe instagramdan bi bakın bence iki sayfaya da ben kızımın dolabını bu iki sayfadan dizdim 🫶🏻😍
cerosss Kubracigimm evet bende takip ediyorum Ebebek gerçekten güzel ama bu sonda fiyatlar biraz arttı
Kubracigimm cerosss son zamanda çok bir şey almadım açıkçası doğrudur ,biraz önce gördüm yine %30 indirim yapmış hepsiburada da. Kumaşları da güzel oluyor diye tercih etmiştim ben.