
Öyle hevesim kırılmış ki defalarca negatif görmekten bu ufak çizgiyi ben mi yanlıs görüyorum diye eşime gösterdim oda beni yine üzülmemem için sanki az var bu doğru değildir diye geçiştirdik biraz takip edelim dedik bide ihtimal vermediğimiz bir ay 2 kere ilişki oldu son ilişinin üstünden bugun tam 10 gün geçti yarın adet günüm. Sizce heveslenmeli miyim ?