Kızlar 38. Haftadayim ve 10 gündür geçmeyen ağır bir gribe yakalandım burun tıkanıklığı öksürük baş ağrısı herşey var bu şekilde normal yada sezeryan doğuma gideniniz oldu mu nasıl geçti süreç,bide bebeğe geçme ihtimali var diyorlar sizin öyle oldu mu Tecrübeleriniz nedir bu konuda