Alinn benimde eksik😂hiç yükselmez normalde zorla 26 lara çıktı. Aşırı kabız olduğum için bir süre ilaç kullanmayı kestim. Sanırım 1 hafta falandı. Bir de makat çatlağı ve basur olmuştum. Yoksa bırakmazdım yani. Direk 15lere düşmüştü. Şuan farklı bir ilaç kullanıyorum. Devlet karşılamıyor özel ilaç. Şase formunda tadı mükkemel😂😂 meyve suyu gibi 😅 devletinkine göre daha az kabız yapıyor dedi doktorum. Bayıldım tadına yani