Kelebek1 valla bende esimin cok girmesini istedim esimde istedi ama hastane ozel olmasina ragmen kabul etmiyomus😣 eltinle aran cok iyiyse girsin canim seni sevdiginden girmek istiyo diye dusunuyorum. Ama fesat sinsi bisy olupta sana iyi davranan biriyse , hiic kabul dahi etme sevdiginden degil bisylerin merakindandir girmek istemesi😀