AyFa1608 hamileyken lazer işe yaramaz hormonlar etki tesir yapıp kıl, tüy çoğaltır bu yüzden hamilelik de lazer tavsiye edilmez bebeğe zararlı olduğundan değil. Emzirme döneminde lazere başlayabilirsniz uzmanlar tavsiye ediyor ki benimde çok yakın arkadaşımın güzellik merkezi var bende şuan ara verdim doğumdan sonra tekrar başlamayı düşünüyorum. Şunuda ekleyiyim dogumdan sonra ilk üç ay başlamayın lazere sonrası devam edebilirsiniz kuaför size ağda satmak için elinden geleni yapmış, doğumdan sonra lazere devam eden arkadaşlarımdan çoğalıyor vs hiç şikayet duymadım