Masalin_annesi35 Kizlar karar veremiyorum bir turlu isim konuusnda yardimci olur musunuz Masal asya 👸Cennet ala 👸ecmel vera arasinda kaldim sizce hangi isim daha guzel
Aysee1123 Masalin_annesi35 Ecmel ismi bana hoş gelmiyor ben şahsen beğenmiyorum nedense. Vera ismini beğeniyorum severim 👍 Çiftli isimlerde de bana göre uyum olması, birbirini tamamlaması gerekir. Son dönemlerde çift isim olayı farklı bir boyut aldı fikrimce 😂
Arassimo Aysee1123 evet cok zorlama cift isimler goruyorum yani sanki cift isim koymak zorundaymis gibi ve hic uyum yok cok kotu duruyor
Aysee1123 Arassimo Kesinlikle öyle fazlalık ve güzel olmuyor gerçekten ne kulağa ne göze hoş gelmiyor 😒
Deletedmom_103 Masalin_annesi35 kız dedim ya cennet ala diye 😂 ama niye çift isim yani tek tek güzeller bence
Masalin_annesi35 Deletedmom_103 yaa ne bilim tek isim bi turlu icime sinmiyo niyeyse zaten ikinci isimi kullanmiyor kimsede niye koyuyorsak ama cennet ala kisa soyleniyor dile zor gelmiyo gibi
Masalin_annesi35 Poncik38 evet guzel ama bi anlami yok diye yanina ek isim dusundum tesekkurler fikriniz icin
Azra00 Masalin_annesi35 bende çok zorlama çift isimler görüyorum sorduğunuz için yorum yapıyorum ben çok beğenmedim açıkçası çok uyumsuz olmuş başka seçenekler değerlendirin bence ilerde kızınızda zorlanır gibime geliyor sağlıkla doğsun prenses 🌼
Deletedmom_103 Masalin_annesi35 ama kızınır ilerde hem kendi soyadını hem eşinin soyadını kullanmak isterse zor olabilir