nur_bebek34 Etsiz komagene yedim. Etsiz diye yedim enfeksiyon olur mu sonradan pişman oldum yediğime. etli olanlar zararlı diye biliyorum. İnşallah sıkıntı olmaz
Rumrum34 nur_bebek34 aşkım etsiz zaten yasak diye biliyorum diğer şekilde hepsi bulgur ne olabilir ki merak etme 🙂
Tgcmrt48 nur_bebek34 ayy niye olsun 😂😂 valla bazen böyle yazıyorsunuz ya gülme krizlerine giriyorum bu kadar kasmayın güzel anneler Herşeyi yeyin için tabiki zararlı şeylerden. Uzak durarak
Ask-bebegim nur_bebek34 ya bende bugün neredeyse 400 gram çiğ köfte yedim etsiz tabiki ama inşallah çok yemenin zararı yoktur hafif aciliydi. okadar canım çekti ki kendimi kaptırmışım 11 haftalığız