Elvan77 Ben çektirmiştim uyutularak on dk da bitti biter bitmez uyandım ve hiç girmemiş gibiydim hiç biiey olmadı ama bunu yapan doktorun elinin hafifliğiylede alakalı demişti doktorum
Damla-coban Bnde devlet hastanesinde çekildim geçen ay Anesteziye gerek yok bence 5 dk lik bir işlem Evet çok değişik bir ağrı sancı tuhaf bir his ama hemen bitiyor 2 günde kanamam oldu sonra geçti çok şükür bakalım inşallah bu ay gebelik olur 🙏
Omerikra Bende cektirdim canim korkulacak hicbisy yok.sadece ilac verirken kasiklarinda bi baski hissediyorsun bukadar🥰