Cnsu11 Kızlar yarın 19 haftalık olacağız hala hareket hissetmiyorum hissedenler var mı 19 haftalık hamişler ne yapıyorsunuz nasıl geçiyor şikayetiniz var mı göbüşler ne durumda yazın bakalım 👼👼☺️☺️☺️
symag Cnsu11 herkesi ki farklı oluyor. Kıyas yapmamak lazım . Ben erken hissetmeye başladım ama 20 den sonra daha belli oluyor mesela.
Mine9166 Cnsu11 19+2 yiz aa hala hissetmiyorum. Bıçak saplanmasına benzer ağrılarım oluyor kasiklarda onun dışında bir sıkıntımız yok.
elifaydinn 18+2 yim. 2. Hamileliğim olduğu için 16 da falan hissetmeye başladım seyirmeler şeklinde şuan dışardan görünecek şekilde tekmeleri var . Göbeğimde 2. Hamileliğim olduğu için çok çabuk çıktı 🥰🌸
Simsm Ben 19+4 deyim 17. Haftadan beri hissediyorum hareketlerini hafifte olsa. Karnimda bayağı belirginlesti