Sedanurataqa Merhabalar kabin boy bebek arabasi alan anneler marka tercihiniz ne oldu hangisinden memnunsunuz?
Sedanurataqa Baktikca farkli modellere aklim kayiyor, once prego lotusu gordum sonra pierre cardin vovoyu daha sonra kraft a9 plusi. Cok kararsiz kaldim hepsi ile ilgili hem iyi hem kotu yorum mevcut
Aysecan0335 Sedanurataqa kraft a9 plus diye gittik bizde almak için , bi tık daha fazla özelliği vardı arada 400 tl oynuyordu fazladan moods terch ettik tekerlekleri falan daha iyiydi moods un