mucizeeemmm Minnakkurabiyeveannesi27 😁 ayy çok şükür sonunda biri erkek dedi yanlış anlama olmasın kızım var 5 aylık Buda oğlan olsun dahada yapmam diye istiyorum erkek ama tabi nasip herkes kız diyor bakalım hayırlısı ❤️🥹
Minnakkurabiyeveannesi27 mucizeeemmm bilmiyorum gerçekten bana erkek gibi geldi annelerin her zaman ki düşüncesi benim de 13 aylık bir oğlum var bende 9+2 hamileyim inşallah sağlıklı hir kız olur diyorum 🥰