Aslihan21 Kızlar bebeğimin gelişimi az bugün doktor i mom önerdi 3 çeşitti eczaneciyede dedim en etkili hamgisiyse onu ver kahvrengi olanı verdi acaba bebeğe kilo aldırırmı
Tgcmrt48 Aslihan21 zaten gebelikte kahverengi olan kullanılıyor bende 2. Gebeliğim ve kullanıyorum çok memnunum
Elifcee25 Aslihan21 Banada verdi ama herhangi bir sorun olmamasina ragmen kullanilirsa bana kilo aldirirmi acaba
gamzeserenn İlk gebeliğimde de ı mom kullandım yine ı mom kullanıyorum çok memnunum. Gebelikte kahverengi olan sonrasında ı mom latte var mor olan onu kullanıyorum süte etkisi oluyor bence 🌸
Aslihan21 Tgcmrt48 biri mordu canım içeriğine baktırıp kahverengi yi aldımm bebeğinizin gelişiminde etkisi varmı
Adeninannesiiiii Oglum da kullanmistm imom memnundum 29+1 kizima hamileyim regenesis max kullaniyorum hemen hemen icerik olarak imomla ayni