sevval04 Nefes darlığı ve özellikle sabahları fenalaşma bayılma hissi oluyor yaşayan var mı acaba tansiyonum da normal ama bu aralar özellikle sabah evi topladıktan sonra kendimi yatağa zor atıyorum😢