Merhaba dün doğurdum bugün ayaklandım 😇 Dün 7.30 da hastaneye gittim hazırlıklar falan 9a gelirken ameliyata alındım. İlkinden farklı olarak çok stresliydim. Spinal anestezi oldum ama dişlerim titriyordu kalbim yerinden çıkcak gibiydi ameliyatta çok büyük bir baskı hissettim sanki bütün iç organlarımı alıyorlardı hepten strese girdim oğlumu çıkarır çıkarmaz sakinleştirici vermişler sonra uykulu bir haldeydim çok hatırlamıyorum zaten bugünde eve geldim duşumu aldım oğlumu temizledim ılık suyla ve bezle temizledim yıkamadım göbeği düşmediği için yağladık kremledim emzirirken doğum hikayemi yazıyorum ☺️☺️ Bildiğim için sanırım çok korktum ama ayaklandım hemen boşuna stres yapmışım o kadar☺️