Seldanur97 Bugün ikili tarama yaptırdım ama kendi doktorum yoktu hastanede başka doktor kanda istedi sonuçlarına kendi doktoruna 3 hafta sonra gösterirsin dedi sizce 3 hafta bekleyeyim mi öncesinde doktora gideyim mi?
Seldanur97 13+3 daha cinsiyeti öğrenemedik onun merakı var bide sonucu e nabızda görünce gideyim o zaman😊