pnrakbul tabi ki yorum benim ki ama öyle gibi geldi 😊 çünkü bacak arasındaki o çizgi yatıksa kız dik duruyosa erkek demişti benim doktorum ve öyle tahmin yürütmüştü. Bebişte yatık gibi duruyo o çizgi 🌸 sağlıkla sıhhatle dünyaya gelsin inşallah önemli olan o