Youngmotherr Kızlar bugün görüşten geldim 25+3üm usgde boyu 43 kilosu 711 çıktı kilosu çok az geldi sizce az mı 🥹
Bet1 Youngmotherr maşallah boyu baya uzun 💙 bizim de 24+1 840 gramdi 28+1 de 1400 du bir sonraki kontrol 31. Haftamda
karperisi Youngmotherr 24+6 da 31 cm 690 gr çıkmıştı. Bana da az gelmişti ama sanırım birazda genetik ile ilgili doktor bir şey demedi ultrason kağıdında 4 gün geride gösteriyordu 🫶🏻🌸
Youngmotherr ilgihazaal valla bende şaşırdım boyu 43 cm çıktı doktor bile dedi sen ne yedin de boyu böyle 3 ayda inşallah 10 cm üstü uzamaz dedi 😂 hatta ultrasonu da atıcaktım
Serpilinumudu Youngmotherr bildiğim kadarıyla o fl direk boyu değil onu 7 ile çarpınca boyu ortaya çıkıyor canım doktor direk 43 cm mi dedi bu haftada bu boy çok fazla
Serpilinumudu Youngmotherr Şimdi doktorun üzerine laf söylemek bize düşmez tabi ama benim ikinci gebelik ve ben hep fl yi 7 ile çarpıp bakıyorum boyuna siz bi dahakine tekrar sorun boyunu yoksa bebek 60 70 cm doğacak 😀
Youngmotherr Serpilinumudu ya ben de öyle hesapladım 30 cm gözüküyor geçen gittiğimde 23 haftalıkken 32 cm demişti doktor mu beceriksiz anlamadım 😂
Serpilinumudu Youngmotherr 30 cm de haftasına göre gayet güzel bi boy tabi şimdi ki doktorlara insan anlam veremiyor hepsi bi başka 😄
rumeyshaan Youngmotherr doktorunuz kilosuna normal dediyse bence cok takilmayin sizinkinin de biyunun masallahi var 😂