yenibirannis Kizlar ilk gebelikte kız bebisi olanlar veya şuan kız bebise hamiş olanlar kizlar geç ve az mı hareket eder ?? Yaşayan varmi kız bebisi olanlar ilk kacinci haftada hissettiniz 💜
Yenibirannee yenibirannis 2. Gebeligim ikiside kız 😄 ilk gebeligimde net olarak 18. Haftamda hissetmistim. Bu gebeligimde 16 da falan kalp atışı gibi hissettim suan 17 haftaligiz net vurus hissetmedim 🙃
Melo-fndkc yenibirannis 30 haftalık kız bebiş taşıyorum ben de aşırı hareketli bıcır bıcır bi kız. Tam haftasını bilmiyorum ama erken hissrtmiştim baya 15-16 haftalık falandı kalp atışı seğirme gibiydi.
Cananberat777 yenibirannis bu ıkıncı gebelıgım oğlumu 18 ci hafta da hıssetmıstım sanki ıcımde kelebekler uçuşuyordu sımdı Allah’ın izniyle kızım olucak 16+3 olduk daha hıssedemedim bazen bıseyler oluyor ama bebek hareketimi bılemedım ☺️
yenibirannis Yenibirannee bu aynı ben 15 ve 16 haftada hissettim bı iki defa 17+2 olduk daha bu hafta tık.yok herkes kız bebek geç ve nadir oynar diyo☺️
Yenibirannee yenibirannis evet bu hafta bende hic hissetmedim ama net olarak 25. Haftadan sonra hissediliyor 😊
Smlaa yenibirannis 18 de kayiyo gibi oluyodu ama net 20 den sonra hisetim şimdi 26 haftaligim net beli oluyo karnımın dışından
Nsenaa28 Benim de kız bebeğim olacak ilk gebeliğim şuan 20 haftalık olduk yeni yeni 1-2 gündür hissediyorum.
Sena00 yenibirannis 2. Gebeliğim ilkini 20 haftada hissettim bu ikinci kızım bunuda 15 de pıt pıt hissettim
Mervvvever yenibirannis ilk gebeliğim kız tam aksine çok hareketli maşallahi var kızımin 15. Haftadan beri düzenli olarak hissediyorum bence bunun cinseyetle alakası yok bebekle alakalı bisey
Bal_1604 yenibirannis 20 haftadan sonra hissetmeye başladım şuan 25 haftaligiz aşırı bir hareketlenme yok bazen bir iki tekme bazen hiç yok 😂 benimki biraz üşengeç doktor öyle söylemişti ama kız bebek çok hareket eder diye duymuştum