nimetemucin05 rumeysakokk1706 çok şiddetli kasık ağrım vardı kese büyüdüğü için olurmuş çok şükür hiç bulantim olmadı biraz koku hassasiyetim vardı sadece 6 haftalıkken keseyi görmüştük 🙏 7 haftalikken de kalp atışını dinledik 💝
Melikenur55 rumeysakokk1706 5+4den selamlarrr👋bugün kesemizi gördük çok şükür 2hafta sonra bebişle kalp atışını görmek için doktorumuz çağırdı😇😇 2.gebeliğim ilk gebeliğimde kasık ağrısı bulantım vardı fakat bunda daha hiç bir belirtim yok
busraklcaka rumeysakokk1706 kese gözüktü yalnız içi boştu haftaya kontrole gideceğim mide bulantısı kasık ağrısı yaşıyorum hafıfte olsa 🙃
Rabiatekinn rumeysakokk1706 ben 4 haftalığım dünden beri hafif hafif kanamayla pıhtı gelmesi var sizde böyle bir şey oldumu
Melikenur55 rumeysakokk1706 Herkeste belirtiler farklı oluyormuş .Rabbim bebişlerimizi sağlıklı bir şekilde kucağımıza almayı nasip etsin😇🤲🏼🤲🏼🤲🏼
Rabiatekinn canpare2 gittim bugün çocuk iki gün önce düşmüş şuan adet oluyormuşum taktir-i ilahi allahtan her şey yapacak bir şeyim yok 😔
rumeysakokk1706 Rabiatekinn kuzum üzme kendini bende ocak ayında zorunlu kürtaj oldum boş gebelikti ilk gebeliğimdi birde çok üzüldük yıprandık rabbim 3 ay sonra tekrar nasip etti umudunuz kaybetme sakın gecikiyorsa güzelleşiyordur rabbim sabır versin🙏
1s1e1d1a_ rumeysakokk1706 ben 5 haftalıkken gittim hastaneye kese vardı küçücük mercimek kadar dedi doktor vitamin yazdı