Gmzctnn Bir kızım var adı Mira 🥰 şimdi 2.kızımızı bekliyoruz 31 haftaligim ve henüz isim konusunda netleşemedik😬 Sizlere sormak istiyorum kızlar başka isim de önerebilirsiniz isterseniz 🤗💖
Gmzctnn cahilelafanlatamazsinyorulmaa evet güzel ama çok yakınlar canım arada bi h harfi değiştiriyor sadece 🤗 tek başına mihra ismi çok çok güzel 👍 teşekkür ederim