Öncelikle sakin olun çok geçmiş olsun gönlünüzü de ferah tutun aynı durum 12. Hafta da başıma gelmişti kullandığım vitamin ağır geldiği için yükselmiş meğerse kolestaz da olabilir tabi ki ama en kötüyü düşünmeyin ona eşlik edecek ılan bilğrübin değerleri de önemli ekstra kaşıntı da eşlik etmeli en kötü gastroentereoloji ye yönlendirir bakılır ayrıca değerler ne kadar yüksek mesela 300 e kadar yolu var gebelikte