14+3 üm 7. Haftadan beri kullanıyorum ben de kullanmama rağmen maalesef hala bulantım var hala yatak döşek yatıyorum ne zaman geçecek ya da geçecek mi artık bilmiyorum ilacı bırakmak zaten hayal.
Hamileliği zor geçenlere Allah sabır versin öyle bir haldeyim ki doğuranları doğumu yaklaşanları kıskanıyorum artık benim daha çok var ne yapacağım diye kendimi yiyorum her gün 🥲