Islak mendil stoklayın bence çünkü bazı bezler pişik yapabiliyor yada her markadan en az adetli olandan alın 25 adet prima 25 adet molfix gibi gibi çocuğunuz kilolu doğabilir daha sonra kilo alımı az olabilir o yüzden 2 ye de hemen geçemeyebilir benim kızım 3350 doğdu yoğun bakıma girdi orda kilo kaybetti sonra da alamadı zaten hiç bir zaman kilo sütüm yağsız olduğu için kilo alamayınca uzun süre 1 kullandık uzun süre 2 kullandık