Didemcann ben etkisi olduğuna inanıyorum benim transferimde de yapıştırma işlemi yapıldı şahsen o kadar kötü öksürüyordum ki kesin tutmadı diyodum sabahlara kadar nefes almadan öksürüyordum tabi rabbim izin verdikten sonra olmayacak şey yok Şuan 31+5 olduk kızçemle inşallah sizde o günleri görürsünüz