Merhabalar eşimle uzun uzun anlaşmazlık yaşadık sonunda oğlumuzun adı mahir olacak inşallah hastane çıkışı kapı süsü vs herşey hazır isim sorduklarında söylediğimizde herkes bi ağzını burnunu büküyor kayınvalidem bile değiştirin bence o nasıl isim küçük kaynım dün duyunca daha 14 yaşında mahir ne yaa diye dalga geçti sinirlerim ciddi anlamda bozuluyor gerçekten kötü bi isim mi anlayamadım niye böyle tepki verdiklerini