30 haftadan beri bacak aramda agrı var yürürken zorlanıyorum ve sanki karnım asagiya düştü karın ağrısıda oluyor bazen şuan 33 hafta 3 günlük hamileyim tekmelerini bayağı bacağımda hissediyorum döndüğünde karnim sertleşiyor ve ağrıtıyor korkutuyor yani sebebi nedir