Merhaba kızlar bebeğim 8. Ayına giriyor ve parmak gıdaya başlamak istiyorum kızımda hevesli gibi zaten ama annelik iç güdüsüyle korkuyorum panik oluyorum birşey olucak diye Allah korusun boğazında filan kalır. İlk ne vermem gerekiyor nasıl başlamalıyım bana biraz anlatır mısınız siz nasıl başladınız ilk eline ne verdiniz nasıl pişirerek verdiniz ? Şimdiden teşekkür ederim 🙏 Hayırlı cumalar 🌸