Kızlar merhaba !
Acil size birşey sormak istiyorum. Dün doktor kontrolümde doktoruma sormayı unuttum 🙄çok şükür herşey yolundaydı bebişimiz iyiydi ☺️ numarası da yok doktorumun soramadım.
11 haftalık hamileyim ve pazar günü İzmir e gitmem gerek uçakla 2-3 günlüğüne sonra dönüşte arabayla 1 gün süren yolculuk yapmam gerek sizce bi sakıncası var mı ? Ya da aranızda yolculuk yapmış doktoru sankınca görmemiş kişi var mı ??