Aslkryln 38+3 teyim bebeğim kanala yerlesmemis bir hafta daha bekleyelim dedi olmazsa sezeryan ile alınacak. sanırım bir haftamız kaldı kavuşmaya 👼💙💙
Berilasellll24 Aslkryln 39 haftalık benimde daha kanala girmiş va demedi parmak kalınlığında açılman var biraz daha bekleyelim dedi bakalım