Bı kaç gün önce nst çektirdim biraz sancılarım vardı. Hissettiğim sancilardi zaten. Hamileliğim boyunca hiç belirti hissetmedim bulantım bikere bile olmadı hiç biseyden tiksinmedim uzun yola 34.haftaya kadar rahat çıktım falan derkeeeennnn… 37+6 da sancılarım çok var ama doğum sancısı olmadığını biliyorum fakat beni çok rahatsız ediyor. Bir haftaya kadar doğumu başlatıp hızlandırmak istiyorum.. Bunun için neler yapılabilir? Faydası olmasa da denemek istiyorum 🤷🏻♀️