O konuda çok çektim hala da dikkat etmezsem çekiyorum artık yoğurdumu bile kendim mayalıyorum paketli şeyler yemiyorum beyaz ekmekten uzak duruyorum 🥲 meyvede aşırıya kaçmıyorum ve en önemlisi iç çamaşırımı o dönem sık değişiyorum giymeden ütüle her zaman hemen önce ama sirkeyle yıkamak bende işe yaramadı nioli yağı da kaşıntıyı geçiriyor ama bende oda kalıcı çözüm olmadı sadece bi bayan karbonatla kuru kuru ovup yıkayın demişti biraz yakıyo ama o işe yaramıştı şu an 33 haftalığız bu arada umarım sık sık tekrarlamaz seninki☺️