Selam kızlar,
30+3 deyim.
2-3 gündür geçmeyen göbek üstü ağrılarım var. Bebek büyüdükçe mi kasılıyor bilmem. Sanki böyle davul gibi geriliyor göğüs altımdan başlayıp göbek deliğime kadar. Dokununca da acıyor, sağa sola dönüp yatamıyorum. Yel girmiş derler ya o hesap. Sizde durumlar nedir? benzer haftalarda benzer şeyleri yaşayan var mı?
Çözüm önerileriniz? Lütfen yardımcı olun. 😞😞