ilkimbebee aslinda fazladan bisey yapmadım kilo alsın diye. Bebeğin kilo alası vardi bence. Hergun bir muz sabahları iki yumurta. Kasar falan günlük tüketiyorum. Badem ceviz falan yiyebilirsem yiyorum. Özellikle farklı bisey yapmamıştım o hafta. Bende, eşimde 4 kiloya yakın doğmuşuz. Genetik bence biraz kilo olayı. Suan 37 yiz. 38 de tekrar gidicez doktora. Bu hafta belki daha az çıkar kilosu. Sağlıklıysa bebeğiniz bence kiloyu kafaya takmayın. Önemli olan ciger gelişimi vs tamamlanması.