Omermomm_ Hanımlar göğüslerim küçük bebeğim doğunca sıkıntı yaşar mıyım yada 27 haftalık hamileyim daha hiç büyümedi büyürler mi tecrübeli anneler deneyimleriniz neler?
selinsmother Omermomm_ Göğüsüm küçük benimde büyümedi 3 gün sonra doğumum olacak. Ama göğsü baya büyük birinin emziremediğini gördüğüm için onunla alakasız olduğunu biliyorum 😊 Gebe okulunda da doktor demişti
tubimom Omermomm_ benimkide küçük kızımı emzirdim çok şükür hatta kafam kadar göğsü olup hiç emziremeyen de gördüm ben bir buçuk yaşına kadar emzirdim
Serap-asel Omermomm_ görüşün küçük olması önemli deilki önemli olan süt salgılaması kafanıza takmayın
Sengul-9798 Omermomm_ canım emzirme de göğüsün küçük olması büyük olması önemli değil önemli olanın sütünün yeterince gelmesi ve bebeğinin göğüs ucuna rahatlıkla Alisa bilmesi 🙂
Omermomm_ selinsmother inşallah bi sorun yaşamayız bu arada ilk katıldığımda bu plotforma sizin isminiz dikkatimi çekmişti tabi o zamanlar bebiş küçüktü şimdi 3 gün sonra doğum diyince insan şaşıyor açıkçası sağlıkla alırsınız inşallah kucağınıza bebişii😊
selinsmother Omermomm_ inşallah teşekkür ederim 🙏🏻 ve sanırım yatarak emziremicez evet siz diyince farkettim 😂
tubimom Omermomm_ yatarken derken çok önerilmiyor zaten ama emziriyordum yan ceviriyordum ben kucuklukle bir alakası yok
Gulsen54 Omermomm_ Ben ilk evrede zorlandım çocuğum küçük diye yatarak emzirmede biraz da cesaret edemedim ama cocuk büyüyünce o zaten kendi tutuyor tutturmaya ugrasmadığımız için her pozisyonda emziriyor insan 😊
Omermomm_ Serap-asel sütüm erken geldi ama şuan yok canım nedensiz geri gitti küçük olunca yatarken falan emziremem sanırım
Serap-asel Omermomm_ yatarken emzırmeyın zaten o tehlıkelı bısey bence gelır sütun kafaya takma stres yapma sağ salım doğum yapmışsın etmıssın bunu düşün
Omermomm_ tubimom Öğrendiğim iyi oldu bi anneye yatarak emzir daha iyi olur demişlerdi o yüzden sordum 😅
tubimom Omermomm_ mutlaka yastık olmalı kafası yüksekte olmalı canım pusete koyduğumuz gibi yani daha iyi olur tehlikeyi azaltır 🌸
Omermomm_ tubimom ama ilk sıralar yastık koymayın yazıyordu bir yerde bu ilk bebekteki acemilik çok zor ya🤦♀️😕
Omermomm_ Sengul-9798 benim düşündüğüm konu şöyle mesela annelerin normal tuttuğu pozisyondan biraz daha yukarıda mı tutacağız yada bebeğimin kafası tenime çok yakın olacak boğulmaz mı falan😅😅 biraz garip yerden düşünüyorum
Kelebekk-0307 Omermomm_ büyümediler 🥺 ama emzirmeye hiç sorun olmuyor önemli olan büyüklük değil göğüs ucu. Benimki dümdüz neredeyse ama emiyor bebeğim bir şekilde sanırım ona da bu normal geliyor halinden çok memnun 😂
tubimom Omermomm_ ben koyuyordum ya bir dümdüz mantıksız değil mi bir eğim olması lazım biseyler yerken tabi bu tamamen doğru diyemem canım araştırmadım sen iyice araştır sadece tecrübe benimki😌