Kızlar çok acil bana bakar mısınız ben çalışıyorum ve haftanın 5 günü günde 7.5 saat çalışıyorum oda haftada 37,5 saat yapıyor bugün ise çalıştığım iş yerinde ki patronum hafta sonu mesailere kalmak zorundasın ki haftalık 45 saatinin dolması gerekiyor diyor öyle bir çalışma zorunluluğum var mı