Allah evladını bekleyen herkesin hayırlısı ile kucağına almayı nasip etsin üç gün hastanede kaldım bebeğimin günü geçmişti 41 haftaya doğru gidiyorduk kontrol amaçlı tutuluyordum 3 gün hiç sancım ve açılmam olmayınca suni sancı ile doğum yaptım çok zordu ama miniğimi görünce geçiyor kötü anlar 🥹