MucizemMart u şeklinde olanı 3. aydan itibaren kullanmaya başladım, müthiş bir konfor, büyük rahatlık. Bayramda 1 gece yastıksız yatmak zorunda kaldım, onsuz uyuyamaz hale gelmişim resmen 😅 doğumdan sonra emzirme yastığı olarak da kullanabileceğim için içim rahat şekilde aldım. E-bebek’te satılandan aldım, memnunum.