Svybr Merhaba anneler 40 hafta olduk bugün nst de yine hiç sancı görünmüyor doktorumuz 41 e kadar bekleyelim normal istediğin için olmazsa suni deneriz dedi. Bu haftada hiç sancısı olmayan var mı?