Nurgizemm0 34+4. Haftamdayım nefes alıp vermede çok güçlük çekiyorum ve yüzüm başım uyuşuyor bu durumu yaşayan varmı?
Hilal2901 Nurgizemm0 tansiyonunu ölç bence. Bir de doktora görünsen daha iyi olur pek normal değil gibi