Nagihan1998 nasip olursa bende kızıma Ravza ismini koycam. eğer benim adımda nur olmasaydı Ravzanur koymayı düşünüyordum ama nasip🥰 bence ikisi çok uzun olur ilerisini düşünürseniz, o yüzden ya Ravzanur koyun ya da Meva ikisi de çok güzel 😍 sağlıkla kucağınıza alırsınız inşallah 🌸