trkgleyla kendimi bildim bileli adet günüm sapma hiç olmadı. Hep programla takip ettim. 28 aralık son adet takvimimdi. Doktor keseyi ölçtükten sonra geç döllenme olduğunu 7 aralığa sabitlediğini söyledi. Düşün ki 4-5 haftalık olması gereken çocuk 3 haftalık çıktı 🤣 bir de şaşırdı adam nasıl anladın diye