dilarakerem01 3 gündür göbek deliğimde bir ağrı var. Doktoruma yazdım bunun sebebi yorgunluktan da olabiliyor dedi. Ama geçmiyor ağrısı bilen varsa yardım edebilir mi?
Hilal2901 dilarakerem01 bebek büyüdüğünden oluyor. Benim de öyleydi. Göbeğinden sıvı gelirse bilgim olsun demişti doktorum sadece. Şuan 36. Haftadayım geçti ağrısı
handeserdes dilarakerem01 bende de olmuştu. 15-20 hafta araları şu sıra yok, geçti. şiddetli bir ağrı olmadığından önemsemedim.
kevserky dilarakerem01 bende de oldu iki gün kadar şiddetli değildi önemsemedik gerginlikten diye düşündüm. Hangi haftalar hatırlamıyorum. 31 haftayiz şuanda sağ yan tarafım ağrıyor bebek kafasını yanıma dayiyo orada geriniyor. Makat duruşunda şuan. Her evrede bir ağrı bizi bekliyor cnm
Hilal2901 dilarakerem01 ağrı acı gibi biseyler yasıyordum o haftalarda. Suanda yok göbek deliğimde ağrı. Acı da yok. Dar giymeyi bıraktım ama göbeğine değen seyler de sanırım acıtıyordu o dönem