Kızlar normalde gıttıgım doktoru degıstım araştırma hastanesinsınde profa gitmeye ve dogumu orda yapmaya karar verdim bugün gıttım kontrole 29 haftalığım tam herşeye baktı cok ilgilendi doktordan cok memnun kaldım ama gelişim 1 hafta geride gıbı gorunuyo dedı kılosu 1300 ama kafa yapısı 1 hafta geride gıbı dedı ve perinatolojı doktoruna yonkendırdı salı gunu Oraya git dedi ıcımız rahatlasın dedı şeker yükleme yapmamıştım onu da yaptır dedı onuda yaptırcagım ama uzuldum ya ınsallah o doktor da geride demes yanı saglıkla gelsın ınsan takıyor kafaya ıllakı 1300 azmı acaba kılosu ıvın ama doktor gercekten cok ilgilendi 1 saat baktı zaten daha önce ölü dogum var rısklı gebelık o yüzden kabul etti normalde herkesı kabul etmıyo dogum ıcın