Bnyyy neden sordunuz ki? dedem,Dayım,anneannem aynı hastalıktaydı. Parkinsonun bi çok çeşiti var. Dedem ve anneannem vefat etti. Anneannem çok yaşlanmıştı 80 kusurdu uzun yollar çekti. Dedemin 66 yaşındaydı 12 sene rahat çekti. Dayıma beyin pili takıldı hala yaşıyor. Dediğim gibi çok zor tedavisi olmayan ama ne kadar erken teşhis o kadar durdurulmaya çalışılan bi hastalık. Beyin hücrelerin ölmesi ve yenilenmemesi. Geçmiş olsun Allah yardımcınız olsun.