Daha öncede post acmisrmtim kanamam var ve betam sağlıksız ilerliyor diye ve hala o şekilde cidden böyle yaşayan var mı aşırı bunaldm artık dusecekse düşsün tutuncaksa tutunsun bunaldm aynı şeyleri duymaktan herkez ilk sende duyduk diyo . Betam 110 ila 145 arasında mekik dokuyor ne azalma ne yükselme var mı basuna gelen ya