Herkese merhaba
Normalde 22.haftadan itibaren bebegimin bdp degeri 1 hafta geriden geliyordu. 24.haftada doktorum buyumeye devam etmiş. Kafa cevresi haftası ile uyumlu olduğu için rahatım dedi. Detaylı ultrasonda da farklı birsey görülmedi. Ben fetal dna testi de yaptırdım. Temiz çıktı. Bugün sadece kan degerlerimi olcturmek için devlet hastanesine gittigimde bütün ölçümleri 26 hafta 5 gün çıkarken bdp si 24 hafta 4 gun dedi. Doktor kafa çevresi haftası ile uyumlu dese de. Icim bir tuhaf oldu. İlerlerken yine geriledi mi diye. Yanlış mı olctu diye. Normalde özel takipliyim pisman oldum devlet hastanesine gittigim icin. Bu bdp(kafa capi) ve ac (kafa cevresi) hangisi daha önemli? Bilen araştıran birileri var mı aranızda. Mikrosefali diye bir hastalık var. Bakmamaya çalışıyorum ama kafa çapı mı kafa cevresi mı hangisine göre değerlendiriyorlar. Psikolojik olarak artık bu stresi kaldiramiyorum. Her kontrolde kötü ne duyacak diye panikliyorum. Yaşayan var mı aranızda? Lütfen tecrübelerinizi paylasirmisiniz