39+0 la ankara etlik şehir hastanesinde doğumum gerçekleşti
Sabah 7 de hastaneye giriş yaptık saat 11 buçuğa geliyordu doğumum bitti
Doğum hanede ve doğumdan çıkınca beklettikleri odada çok çok fazla uzun kaldım gibi geldi bana
İkinci sezeryanım bu ilkine göre daha zor oldu herkesin acı eşiği değişiktir tabi ama zorlandım
Sormak istediklerinizi sorabilirsiniz bu arada sütüm gelsin diye çok uğraştayım tavsiyelerinizi alırım.